Change language

Et onlineværktøj til frivilligkoordinering

iVolunteer gør det nemt at blive frivillig, og nemt at rekruttere- og organisere frivillige. Det er udviklet af os hos Cph Volunteers og vi bruger det dagligt.

Psst.. 'vi deler det gerne med andre'.

Med iVolunteer er det muligt at:

  • Kommunikere frivilligopgaver og vagtplaner til frivilliggrupper,
  • Vise opgaver på ens egen hjemmeside 
  • Dele opgaver på tværs af forskellige frivilliggrupper (herunder de frivillige i Cph Volunteers).

De administrative opgaver gøres lettere, så både arrangører og frivillige nemmere kan fokusere på det sjove - arrangementet og opgaven.

Læs mere om muligheder og priser i menuen til højre.

Kontakt os

Maja Quist

Mail: jr7r@kk.dk

Koordinator-interface

  • Fuld styring af adgang og synlighed
  • Vagter kan tages først-til-mølle, anmodning eller udpegning
  • Fuldt overblik over vagtplaner med export til Excel.
  • Åben kommunikation omkring arrangementer og opgaver i systemet
  • Nyhedsbreve/informationsmail til hele gruppen
  • Klart overblik med advisering 
  • Uddelegering af opgaver med begrænset rettighed til fx lokal teamleder

Frivillig-interface

  • Opret egen profil og opdaterer selv kontaktoplysninger 
  • Overskuelig oversigt over potentielle opgaver
  • Kommuniker med andre frivillige/koordinatorer om opgaver
  • Modtag straks bekræftelsesmail 
  • Se aktuelle vagter og personlig historik

Tekniske features

  • Fuldt responsivt design
  • Mailsvar: Lav jeres egne brevskabeloner, som automatisk udsendes
  • Flere roller/ansvarsniveauer muligt
  • Brug egne logoer og billeder
  • Lav XML-feed til egen hjemmeside
  • Dansk/Engelsk
  • Lever op til gældende sikkerhedsgodkendelser, GDPR mm.