Frivilligplatformen iVolunteer

Hos Cph Volunteers bruger vi platformen iVolunteer, når vi matcher frivillige og arrangementer med hinanden.
Fotograf
CMC, Maria Sattrup

Et værktøj til rekruttering

Når du samarbejder med Cph Volunteers bliver iVolunteer dit primære rekrutteringsværktøj. iVolunteer er en digital platform, der matcher frivillige med events og opgaver. Platformen er til for at gøre rekrutteringsprocessens nemmere for både de frivillige og arrangørerne, da det formindsker mængden af information, der skal udveksles mellem begge parter.

Arrangøren kan tilføje sit event og de opgaver der skal løses til systemet kalender, hvorefter de frivillige selv vælger, hvilke opgaver der passer til den enkelte. Det er derfor en fleksibel løsning for både arrangører og frivillige. 

Løsningen passer både til enkeltstående og tilbagevendende events, da vi løbende kan opdatere kalendervisningen, så de frivillige hele tiden kan finde events, som de vil give en hånd til.

En vigtig del af samarbejdet

iVolunteer skal altså ses som et rekrutteringsværktøj, som du bruger som en del af et samarbejde med Cph Volunteers. Har du som arrangør dit eget system, skal du derfor have det in mente.

Samtidig er det også vigtigt, at du kontakter os, når du ønsker at rekruttere gennem iVolunteer. På den måde har både du og vi styr på, hvad næste skridt er i processen, og vi kan bedre hjælpe dig videre.